Roger Ummels
woensdag 26 juni 2013
Ik zal mijn rr' tje missen de komende weken
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Pinksteren 2006
Berwang (Oostenrijk)
plat met duo en bepakking
ergens in Oostenrijk
Blogarchief
▼
2013
(12)
►
juli
(8)
▼
juni
(4)
Bye bye partytent
Veer zien. D' r klaor veur
De Assen crew
Ik zal mijn rr' tje missen de komende weken
Over mij
Unknown
Mijn volledige profiel tonen
Avoriaz (France)
uitzicht naar bewolkt Morzine
Geen opmerkingen:
Een reactie posten